Ezek a tippek megtaníthatnak mindent a hírnévmenedzsmentről
2023. január 15. írta: Tumblr Miki

Ezek a tippek megtaníthatnak mindent a hírnévmenedzsmentről

Ezek a tippek megtaníthatnak mindent a hírnévmenedzsmentről

 

Mi a hírnévmenedzsment? Vállalkozása imázsának védelme. Ha a vállalkozásának jó a hírneve, több üzletet kap, mert az ügyfelei továbbadják a hírét. Ezért nagyon fontos az üzleti hírnevének kezelése. Ez a cikk néhány olyan ötletet fog átnézni, amelyek segítenek a hírnévmenedzsment javításában.

A közösségi médiaoldalakon való közzététel fontos a vállalkozás hírneve szempontjából. Legalább hetente többször kellene posztolnia, hogy hatékonyan futtathasson egy marketingkampányt. Ha úgy találja, hogy a közösségi médiaoldalakon való posztolás túlterhelő, fontolja meg egy asszisztens felbérlését, aki elkészíti Ön helyett a posztokat.

Ha közösségi médiaoldalakat használ, képesnek kell lennie arra, hogy nyomon kövesse az egyes posztok sikerét. Számos olyan program áll rendelkezésre az interneten, amely segít nyomon követni a vállalkozásával kapcsolatos említéseket. Ezek a programok arról is tájékoztatják Önt, ha egy felhasználó megosztja az Ön posztját barátaival és családtagjaival.

Szervezzen versenyeket, hogy segítsen megerősíteni hírnevét. Ez különösen fontos, ha rossz kritikát kapott. Egy verseny sok pozitív információt hoz létre a cégéről, ami segíthet növelni a cégének online ismertségét. Ez a technika segít emelni az internetes keresőmotorok oldalrangsorát is.

Cége hírnevének javításának egyik jó módja, ha megkéri a szolgáltatásával vagy termékével elégedett ügyfeleket, hogy írjanak pozitív értékelést a blogján vagy weboldalán. Arra is megkérheti őket, hogy mondjanak valami jót a vállalatáról olyan oldalakon, mint a Linkedln.

A blogok csodálatos módjai annak, hogy megerősítse online jelenlétét és növelje vállalata hírnevét. Mutasson be vendégbloggereket az Ön iparágában, adjon tippeket termékei használatához és egyéb olyan információkat, amelyek segítenek ügyfeleinek. Az egyik legjobb stratégia az, ha más, az Ön termékeit és szolgáltatásait kiegészítő vállalkozásokat mutat be.

Írjon cikkeket más oldalakon a jobb online üzleti hírnév érdekében. Ez sok embernek segíthet abban, hogy profinak lássák Önt. Cikkeit az Ön nevével, cégével és a weboldalára mutató hivatkozással fejezze be. Az, hogy hova írjon, az vállalkozásának céljától, az Ön szakterületétől és a célközönségétől függ. Igyekezzen a tartalmat a lehető legjobban illeszteni ezekhez a tételekhez.

Fordítson figyelmet arra, hogy vállalkozása offline milyen hírnévvel rendelkezik. Az offline hírneve át fog hatni az online világba. Ha a vállalatáról szóló negatív tartalom trenddé válik, tudnia kell, hogy miért. Bánjon jól minden ügyfelével és vásárlójával, és ösztönözze az elégedetteket, hogy pozitív véleményeket hagyjanak az olyan oldalakon.

Tartsa elégedettnek jelenlegi ügyfeleit, miközben új ügyfeleket toboroz. Sok vállalat feltűnő médiát használ az új ügyfelek bevonzására, és semmit sem tesz a jelenlegi ügyfeleiért. Ez visszafelé sülhet el, és az általános nyereség csökkenését okozhatja. Ehelyett kínáljon a visszatérő ügyfeleknek olyan ösztönzőket, amelyeket az új ügyfeleknek nem kínálnak. Ezzel tudatja ügyfeleivel, hogy értékeli az üzletüket.

Soha ne tegyen közzé hamis értékeléseket és megjegyzéseket, amelyek pozitív fényben tüntetnék fel vállalkozását. Akár hiszi, akár nem, a legtöbb ügyfél felismeri, ha átverik, és elveszíti a bizalmát Önben és a cégében. Ahelyett, hogy ügyfeleket nyerne, a végén elveszítheti őket.

Amikor felfedezi, hogy egy ügyfél negatív értékelést írt a termékéről vagy szolgáltatásáról, természetes, hogy azonnal meg akarja védeni a cégét. Szánjon rá egy pillanatot, és győződjön meg róla, hogy nem haragból válaszol. Az Ön részéről a szónokló és dühöngő válasz több ügyfelet fog elriasztani, mint az eredeti negatív értékelés.

Ne vegye magától értetődőnek a hírnevét. Aktívan kell kezelnie azt, hogy cégének mindig jó megítélése legyen. Egy rossz hírnévvel rendelkező cég nemhogy nem fog növekedni, de apránként elveszítheti az üzletet. Emlékezzen arra, amit itt tanult, és kezelje helyesen üzleti hírnevét.

A bejegyzés trackback címe:

https://tumblrindex.blog.hu/api/trackback/id/tr5818026592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása