Hogyan kezelje hírnevét?
2021. november 24. írta: Tumblr Miki

Hogyan kezelje hírnevét?

Hogyan kezelje hírnevét?

Ha van bármilyen online jelenléte, aggódnia kell az internetes hírnevéért. Az emberek által a neten elmondottak alapján figyelni kell akár igazak, akár nem. Szerencsére van néhány óvintézkedés, amellyel megvédheti magát. Olvasson tovább, hogy megtudja, mik ezek.

Soha ne veszítse el hidegvérét az ügyfelekkel a közösségi média fórumain. Még ha nem is ért egyet az ügyféllel, ne támadja meg és ne viselkedjen durván az ügyféllel szemben. Próbáljon meg a lehető legjobban segíteni az ügyfélnek, és lépjen tovább. Mindig professzionálisan járjon el, mert nem akar rossz hírnevet kelteni a cége számára.

Az információk közösségi oldalakon való közzététele fontos vállalkozása hírnevéhez. A marketingkampány hatékony lebonyolításához hetente legalább többször közzé kell tennie. Ha úgy találja, hogy a közösségi oldalakon való közzététel túlterhelt, fontolja meg egy asszisztens felkérését, aki elkészíti a bejegyzéseit.

Állítson fel reális elvárásokat ügyfeleivel. Ha kisvállalkozása van, tájékoztassa ügyfeleit arról, hogy mikor válaszol kérdéseire. Ha nem tud minden kérdésre azonnal válaszolni, helyezzen el egy transzparenst, amely azt jelzi, hogy minden kérdésre egy bizonyos időn belül, például 72 órán belül megérkezik a válasz.

Próbáljon meg rákeresni a cégére az interneten, ahogy az ügyfelei tennék. Lehetséges, hogy a számítógépén végzett keresések egészen más eredményeket eredményezhetnek, mint a potenciális ügyfelek. Ennek oka lehet a személyre szabási lehetőségei. Próbálja meg kikapcsolni ezeket a beállításokat, hogy jobb képet kapjon a keresőmotor eredményeiről.

Soha ne vitázzon nyilvánosan a közönsége egyik tagjával. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy megmutassa az embereknek, hogy Önt nem érdeklik a szükségleteik. Valahányszor nyilvános nézeteltérés alakul ki egy vállalkozással és egy magánszemélyrel, általában a vállalatot állítják ki a rosszfiúnak, ezért legyen óvatos.

A jó hírnév megőrzéséhez meg kell tanulnia, mikor kell válaszolnia. Ha negatív vélemény jelenik meg vállalkozásáról, tudnia kell, mit kell tennie. Ha a panasz jogos, próbáljon meg privát és nyilvános választ adni rá. Próbáljon olyan megoldásokat kínálni, mint a visszatérítés. Próbálja meg elkerülni, hogy dühös legyen, és ne nevezze a véleményt hamisnak, mert rosszul nézhet ki.

Amikor nyilvánosan válaszol az ügyfelektől kapott visszajelzésekre, ne felejtse el megszólítani őket. Az emberek tudni akarják, hogy a cégtulajdonosok egyéneknek tekintik őket, nem pedig egy nagyon nagy csoport egy részének. A nevük használata azt fogja adni nekik, amit akarnak.

Amikor a közösségi oldalakon tartózkodik, győződjön meg arról, hogy mindent megtesz, hogy a lehető legvalódibb hangzású legyen. Ha túl cégesnek vagy túl hétköznapinak próbál hangzani, akkor csak nagy hamisságnak tűnik. A legjobb, ha talál valami középutat, amely lehetővé teszi, hogy természetesebben cselekedjen.

Kérdezze meg jelenlegi ügyfeleit. Lehetnek olyan ügyfelei, akiknek olyan javaslatai vannak, amelyek segíthetnek cége felépítésében vagy termékei fejlesztésében. Ezt többféleképpen is meg lehet tenni. Kérdőívet küldhet mindenkinek a levelezőlistáján, vagy egyszerűen elhelyezhet egy javaslatdobozt a vállalkozásában.

A közösségi média barátja vagy ellensége lehet vállalkozásának. Meg kell tanulnia, hogyan használja az előnyére. Hozzon létre saját oldalakat olyan webhelyeken, mint a Facebook és a Twitter. Nyugodtan kezelje az ügyfelek aggályait, és tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye őket. Ez óriási előnyökkel jár az Ön vállalkozása számára.

Most, hogy elolvasta ezt a cikket, láthatja, miért olyan fontos online hírneve. Ne hagyja, hogy mások tevékenysége befolyásolja vállalkozása sikerét. Vegye figyelembe az imént kapott tanácsot. Győződjön meg róla, hogy online hírneve most és az elkövetkező években is megmarad.

A bejegyzés trackback címe:

https://tumblrindex.blog.hu/api/trackback/id/tr3916764274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása