Vállalkozásának felépítése sikeres e-mail marketinggel
2021. november 15. írta: Tumblr Miki

Vállalkozásának felépítése sikeres e-mail marketinggel

Vállalkozásának felépítése sikeres e-mail marketinggel

Hányszor iratkozott fel egy levelezőlistára, általában azért, hogy cserébe kapjon valamit, de később leiratkozott, mert amit kap, az szemét? Ne űzze el az ügyfeleket az ilyen típusú e-mailekkel, ha elolvassa ezt a cikket, és meg tanul néhány technikát, amelyek hatékonyabbá teszik e-mail marketingjét.

Kérjen visszajelzést ügyfeleitől az e-mailjeivel kapcsolatban. Mivel az Ön ügyfelei a legfontosabb részét képezik kampányának, fontos tudnia, hogy elégedettek-e az Öntől kapott e-mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid kérdőívet néhány kérdéssel arról, hogy mit szeretnek és mit nem.

Lassan építse fel névjegyzékét. Kezdje azokkal, akik már értékelték, amit kínál, majd lépjen tovább azokra a területekre, ahol leköti a potenciális ügyfeleket. Eltarthat egy ideig, amíg kiválasztja, ki kapja meg e-mailjeit, de végül megéri egy megbízható névjegyzék összeállítása.

Amikor megkéri az embereket, hogy jelentkezzenek, tudassa velük, mire számíthatnak. Mondja el nekik, hogy mit fog küldeni, és milyen gyakran fogja küldeni. Az emberek nagyobb valószínűséggel regisztrálnak, ha tudják, hogy nem fogja elárasztani a beérkező leveleiket olyan bőbeszédű e-mailekkel, amelyeket nem is szándékoznak elolvasni.

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki e-mail marketingjéből, fektessen be egy olyan programba, amely az általános üdvözlet helyett minden ügyfél keresztnevével személyre szabja e-mailjeit. Annak biztosítása, hogy minden e-mail a címzett nevével kezdődjön, kulcsfontosságú ahhoz, hogy arra ösztönözze ügyfeleit, hogy hírleveleit értékes információnak tekintsék, és ne csak több értékesítési spamnek.

Használjon következetességet üzenetében. Használja logóját és szabványos színsémáját minden elküldött e-mailben. Győződjön meg arról, hogy a használt betűtípus olvasható. A címzettek jobban tudatában lesznek az üzeneteinek megjelenésének, és azokra összpontosítanak. Az e-mail marketingben az ismertség nagyon-nagyon fontos.

Ne küldjön el fontos információkat egy nagyobb ünnep körül. Ennek az az oka, hogy az emberek általában az irodájukon kívül vannak, és nem a számítógépük mellett, így nem veszik észre az Ön e-mailjeit. Vannak azonban esetek, amikor ez nem igaz. Ezek közé tartozhatnak a Black Friday akciókkal kapcsolatos e-mailek vagy más alkalomspecifikus kampányok.

Ne használjon sok grafikát az elküldött e-mailekben. Jó néhány e-mail-olvasó program blokkolja a grafikát, ami lehetővé teszi, hogy sok olvasója ne tudja megfelelően elolvasni az e-mailt. Ezenkívül az e-mail programok nagy képtartalmú e-maileket küldhetnek a kéretlen levelek mappájába.

A márkaépítés olyan fogalom, amelyet még az e-mail marketingüzeneteibe is be kell építeni. Tervezzen olyan e-mail sablont, amely a webhely elemeit tartalmazza. Azonos betűtípusok és színek használatával, valamint logójának minden marketinganyagában való feltüntetésével láthatóan egységes üzenetet hoz létre. Ez segít a felhasználóknak felismerni Önt és márkáját.

Mindig olyan személyekre korlátozza a levelezését, akik erre engedélyt adtak Önnek. Ha nem így tesz, ügyfelei kevésbé bízhatnak önben és sérthetik a cége nevét. Egyes internetszolgáltatók feketelistára helyezik Önt, ami árthat marketingtevékenységének és végső soron vállalkozásának.

Rendkívül fontos, hogy soha ne vegyen fel senkit az e-mail-listájára, aki nem szeretne ott lenni. Ha nem, a fogyasztók azt hiszik, hogy Ön spamküldő, és a kommunikációját a szemétbe dobja. Az e-mail szolgáltatók gyakran lemondanak előfizetőikről, ha elegendő panasz indokolja a spam megsértése miatti eltávolítását.

Most, hogy elolvasta az itt felsorolt ​​tippeket, megvan az a tudás, amely e-mail marketing kampányát a többiek fölé helyezheti. Fontolja meg ennek a cikknek a kinyomtatását. Hogy szükség szerint hivatkozhasson rá, hogy a legtöbbet hozza ki a cikkben található információkból. A siker azonnal megérkezik, amint mozgásba hozza az elméjét!

sous vide jelentése,kitchenaid mini,anova sous vide ár,vákuumfólia tekercs,szuvidáló készülék

1. sous vide jelentése

2. kitchenaid mini 

3. anova sous vide ár

4. vákuumfólia tekercs

5. szuvidáló készülék

sous vide jelentése,kitchenaid mini,anova sous vide ár,vákuumfólia tekercs,szuvidáló készülék

A bejegyzés trackback címe:

https://tumblrindex.blog.hu/api/trackback/id/tr916755930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása