Nézze meg ezeket az ötleteket a cikkmarketing jobb megértése érdekében
2021. július 12. írta: Tumblr Miki

Nézze meg ezeket az ötleteket a cikkmarketing jobb megértése érdekében

Nézze meg ezeket az ötleteket a cikkmarketing jobb megértése érdekében

A cikkmarketing különféle elemeinek meg nem értése nagyon sokat árthat az üzletének. Ahelyett, hogy aggódna amiatt, amit nem tud, miért nem építi fel azt, amit tud, kezdve az ebben a cikkben szereplő cikkmarketing-tippekkel, és jobban érdeklődve a segítségért kínált források iránt.

Mindig emlékezzen a közönségre, és hozzon létre hozzájuk kapcsolódó tartalmat. Csábítsa az olvasókat az oldalra releváns cikkek megadásával. Próbálja megérteni, hogy milyen típusú olvasók látogatják meg a webhelyeket, és adják meg nekik a számukra fontos információkat. Tervezzen meghívó tartalmat, amely egyedi olvasókra van szabva. Ha a tartalom kiemeli érdeklődésüket, akkor valószínűbb, hogy folytatja a webhely felfedezését.

Ha a felhasználók megengedhetik megjegyzéseik közzétételét az Ön webhelyén, győződjön meg arról, hogy használja a "nincs követés" link attribútumot. Ha valaki valamit spamnek tekint, az internetes robotok figyelmen kívül hagyják ezeket az információkat. Ez megőrzi a Google hírnevét.

Tanuljon meg jól írni. Az olvasók minőségi tartalomra vágynak, és ha véleményei és cikkei tele vannak nyelvtani és helyesírási hibákkal, akkor nem veszik komolyan. Győződjön meg róla, hogy ennek megfelelően szerkesztette magát, és az olvasóknak a megfelelő formátumban nyújtja be a szükséges információkat. Az eladások növekedni fognak, ha a webhelye jól megírt és formázott.

Először tegye a cikkeket a webhelyére, hacsak nem tiltják. Ezzel webhelye elnyeri a keresőmotorok figyelmét, és Ön magasabb rangot fog elérni. Először a cikket a keresőmotorok indexelje a webhelyén, majd küldje el a cikkeket a világon, hogy minél több vásárlót vonzzon.

Amikor elindítja cikkmarketing kampányát, kezdje lassan. Bőkezű figyelmet fordítson az első cikkekre, és gondosan válassza ki azokat a könyvtárakat, amelyekre elküldi őket. A körültekintő indítás megtanítja a köteleket, ösztönözni fogja a helyes szokások kialakítására és megalapozza hírnevét megbízható, jó minőségű cikkszerzőként.

Ügyeljen arra, hogy az Ön által közzétett írás jól szerkesztett legyen. Jelentheti a különbséget a visszatérő olvasók és azok között, akik soha nem fognak elolvasni az Ön webhelyén található információkat. Ezeket az írásokat az egész interneten látni fogják, és az Ön webhelyét hozzájuk kötik.

Kerülje el a szóismétléseket, ha cikkmarketingen keresztül hatékonyan szeretné megcélozni a közönségét. Persze, élvezetessé teheti a dolgokat az olvasással, de nem akar semmiféle zavart abban, amit közvetíteni próbál.

Tartsa linkjeit az eredeti cikkéhez, ne a fő blogjához. Ha az összes cikk a blog különböző szakaszaira mutat, akkor a keresőmotoroknak megmutatja a lefedett tartalom tartományát. Kérje meg a blogjait, hogy a bejegyzés címét használják állandó linkként.

Mindig legyen valaki ismerős, ellenőrizze a cikkeket, mielőtt marketingre használja őket. Néha annyi időt fordít kulcsszavakra vagy magára a cikkre, hogy hiányozhat valami nagyon egyszerű dolog, például a rossz szó helytelen kontextusban történő használata.

Miután megtalálta a megfelelő cikk könyvtárat, létre kell hoznia egy fiókot náluk, hogy igénybe vehesse szolgáltatásaikat. Érdemes egy olyan e-mail fiókot használnia, amely a cikk könyvtáraknak van elkönyvelve, mivel valószínűleg kapni fog tőlük rendszeres leveleket. Sok cikkcímtár ingyenes, de néhány esetben kis díjat kell fizetnie.

A cikkmarketing kissé zavaró lehet azok számára, akik nem ismerik jól a folyamatot, de ha elkezd többet megtudni róla, megkapja a folyamatot és mindazt, amiért működik. Tudnia kell, hogyan kell dolgozni, és helyesen, és ennek a cikknek tippjei remek forrást jelentenek a kiinduláshoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://tumblrindex.blog.hu/api/trackback/id/tr4016625328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása